O společnosti SOVA Office spol. s r.o.

Společnost SOVA Office spol. s r.o. je novou tváří v sektoru dodavatelů kancelářských, školních, hygienických a reklamních potřeb poskytující všem svým zákazníkům komfortní služeb. Prostřednictvím katalogu a internetového obchodu rozšíří akční rádius daleko za hranice středočeského okresu a Prahy.

Společnost SOVA Office spol. s r.o. se rozhodla nabídnout své služby organizacím jako tzv. službu "až na stůl". Naši stálou nabídku jsme pro tento účel rozšířili o další sortiment kancelářských potřeb, drogerie, občerstvení atp. tak, abychom dokázali uspokojit všechny požadavky našich zákazníků.

Společnost SOVA Office spol. s r.o. se snaží o individuální přístup ke každému zákazníkovi, ať už se jedná o velké společnosti, či jen o malé firmy. Umíme být flexibilní, dokážeme vytvořit podmínky pro spolupráci všem zákazníkům, malým i velkým. Dokážeme si vážit přízně a věrnosti, protože dobře víme, že pouze toto nám umožňuje služby rozvíjet a zkvalitňovat.

Doprava

  • pro většinu dodávek využíváme vlastní autodopravu
  • standardní objednávku z našeho katalogu Vám doručí naši řidiči od 24 do 48 hodin na území celé ČR (dodávka "až na stůl")
  • ostatní výrobky z našeho sortimentu doručujeme v nejkratších možných lhůtách
  • po dohodě lze termín závozu upravit dle Vašich požadavků
  • v případě objednávky nestandardního výrobku, nestandardního množství či výrobku, který je uváděn "na objednávku" s Vámi naše operátorky či obchodní zástupci domluví termín dodání
  • doprava po celé České republice je zdarma ( při objednávce do 1000 Kč bez DPH účtujeme dopravné 150 Kč )

Ceny:

  • všechny ceny v ceníku SOVA Office spol. s r.o. jsou uváděny bez DPH

Platba

- Platba v hotovosti
- Platba bankovním převodem
  • standardní doba splatnosti 5 dní / na základě podpisu jednoduché smlouvy o zásobování
  • po individuálním jednání možnost prodloužení splatnosti faktur
  • možnost kumulovaných faktur
V případě prodlení v zaplacení za odebrané zboží a služby více než 5 dní je zákazníka automaticky převeden na platbu v hotovosti.

Slevy:

  • všechny možnosti slev s Vámi projednají naše operátorky nebo obchodní zástupci
  • při odběru nestandardního množství Vám naši obchodní zástupci navrhnou individuální cenu a projednají s Vámi podmínky

Reklamace

Garantujeme Vám bezproblémové vyřízení všech případných oprávněných reklamací.

Reklamační podmínky:
Zákazník je povinen při převzetí zboží zkontrolovat nepoškození přepravních obalů a prohlédnout si zboží.

Nesprávné množství a zjevné vady zboží při dodávce je zákazník povinen reklamovat písemně ihned, nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zboží. Na reklamaci je zákazník povinen použít předepsaný a schválený formulář společnosti SOVA Office spol. s r.o., v něm vady popsat a uvést, jak se projevují. V případě dodávky vadné služby, nesouladu mezi zbožím objednaným a dodaným je zákazník povinen postupovat stejným způsobem. Zboží se zákazníkovi vymění automaticky bez prozkoumání oprávněnosti reklamace maximálně do finanční hodnoty 200 Kč bez DPH s výjimkou zboží vyrobeného pro zákazníka na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného. Zákazník má právo vrátit nepoužité zboží, s výjimkou zboží vyrobeného pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného, do 10 pracovních dnů ode dne dodání zboží v případě papíru a kancelářských potřeb, do 3 dnů v případě nápojů, občerstvení, drogerie a kancelářské techniky.

Zákazník, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (podle § 52 odst. 3 Občanského zákoníku je spotřebitelem), má právo, bez ohledu na druh dodávaného zboží, od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne dodání zboží. Právo odstoupit od smlouvy nemá zákazník v případě zboží vyrobeného pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného, podléhá-li rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Uplatnění odstoupení od smlouvy musí zákazní k společnosti SOVA Office spol. s r.o. sdělit písemně ve shora uvedených termínech. Zákazník je povinen při vrácení zboží vrátit i obal zboží, porušený pouze v rozsahu vybalení zboží a jeho prohlédnutí.

Náklady na vyřízení reklamace nese plně společnost SOVA Office spol. s r.o. v případě, že se jedná o reklamaci oprávněnou.

V případě, že je reklamace shledána jako neoprávněná, má společnost SOVA Office spol. s r.o. právo uplatnit náhradu vzniklých nákladů spojených s vyřizováním reklamace na zákazníkovi, který neoprávněnou reklamaci uplatnil. Na dodávané zboží je zákazníkovi poskytnuta záruční doba stanovená zákonem. Nestandardní (prodloužená) záruční doba musí být vždy uvedena v katalogu společnosti SOVA Office spol. s r.o. u konkrétního zboží, na které se nestandardní záruční doba vztahuje.